setoo בניית אתריםבניית אתרים
     
 

קידום אתרים - כתיבה שיווקית איכותית

חיפוש המושג "כתיבה שיווקית" במנוע החיפוש של Google מניב 223,000 תוצאות, ולא סתם. עם כניסת האינטרנט כחלק בלתי נפרד מחיינו, פתיחת אתרי תדמית ומכירות, גדלה התחרות ברשת ובכל תחום יש היצע גדול מאוד בין דפי מנועי החיפוש. מכאן התחילו להתפתח שיטות של קידום אתרים ובבסיסן כתיבה שיווקית שהיא מנוע הקידום.

קידום אתרים מורכב מגורמים שונים המשפיעים זה על זה, ומטרתו להבליט את האתר המקודם על פני אחרים. תהליך של קידום אתרים אינו בהכרח מובן וברור לבעל האתר המעוניין להתקדם ולשפר את מיקומיו במנועי החיפוש, אך נחיצותו ידועה. הסיבה לך שתהליך קידום אתרים מסתורי היא שאין שליטה ממשית במיקומים ובדירוגים של מנועי החיפוש. התהליך נוצר מתוך ניסוי וטעייה של התאמת תוכן האתר לקריטריונים של הסריקה במנועי החיפוש. ולכן, מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית ואיכותית העוסקת בתחום קידום אתרים ומכירה אותו לעומקו. (קרא עוד על כתיבה שיווקית עפ"י הפנדה של גוגל ...).

כתיבה שיווקית איכותית מתבססת על שני עקרונות:

כתיבה אינפורמטיבית אמינה ומקצועית

תוכן אתר אינטרנט צריך להיות בנוי כך שהוא מספק את המידע המדויק והעדכני ביותר עבור הגולש. ככל שהגולש באתר יהיה מסופק במידע ויקבל תשובות ומענה לצרכים שלו, כך יישאר הגולש יותר זמן באתר, יתרשם ממנו כאמין ויהפוך ללקוח פוטנציאלי של המוצר או שירותי האתר.

כתיבה שיווקית מתקדמת

כתיבת התוכן האינפורמטיבי צריך לכלול מימד שיווקי שישכנע את הגולש והלקוח הפוטנציאלי לבחור במוצר או בשירות האתר על פני מתחריו. כתיבה שיווקית מתחלקת לשני היבטים:

היבט מכירתי – תוכן שמוכר, מבליט ומייחד את השירות או המוצר המוצעים באתר

היבט שיווקי של קידום אתרים – תוכן המכיל מילות מפתח עיקריות, דרכן הגולש והלקוח הפוטנציאלי יגיעו  לאתר מלכתחילה. כלומר, הבלטת האתר וקידום מיקומו במנועי החיפוש.